„OPAKOWANIA, CZYLI PERFUMOWANIE ŚLEDZIA” KATARZYNA JASIOŁEK
Bardzo dużo informacji, faktów, zdjęć, ciekawostek. Nic tutaj nie nudzi i wszystko stanowi genialną całość.
Uśmiechałam się przeglądając ilustracje i czytając odnośniki.
„Wymagania stawiane za granicą wzornictwu opakowań stałe wzrastają. Opakowani stało się bowiem jednym z głównych narzędzi walki konkurencyjnej, jest ono jedynym środkiem wyróżniającym produkty, których jakość wskutek rozwoju standaryzacji coraz bardziej się upodabnia. W warunkach sklepów samoobsługowych opakowania spełniają wszystkie funkcje sprzedawcy. Przede wszystkim więc powinny w korzystny sposób wyróżniać produkt w oczach konsumenta”. Jeśli więc nie chcemy wypaść z gry o dewizy, nie możemy bagatelizować tematu opakowań, które wysyłamy w świat”.
Ostatnia Strona
Kocham książki i czytam je od kiedy pamiętam. Uwielbiam ich zapach, szelest papieru i to co w nich – niesamowite historie, wciągające klimaty i zaskakujące zakończenia. Rocznie czytam około 250 książek. Zapraszam na mój profil na Instagramie - są tam nie tylko zapowiedzi i recenzje, ale częste konkursy z książkami do wygrania: instagram.com/mad.skalska/ Zawodowo jestem mgr. ekonomii, po ponad 20 latach pracy w korporacji zupełnie się przekwalifikował. Prowadzę Agencję Reklamową DMUCHAWCE.